Bu Blogda Ara

Sinemaları birde Cinek' in gözlerinden görmeye Hoş Geldiniz ...

Biz kimiz ki bir 'Harry Potter' ı hayal eden J.K. Rowling olalım yada bir 'Avatar' ı bir 'Terminatör' ü kurgulayan James Cameron olalım diyorsanız artık bunu demeyi bırakın bir kenara atın bunu ve türevleri düşünceleri o insanlarda sıradan bizlerden farkı olmayan kişiler tek farkı onlar düşüncelerini serbest bıraktılar, hayal güçlerini özgür bırakıp onu yetiştirdiler. İnanıyorum ki aramızda hayal gücünü kağıda dökemeyen çekinen yorumlarının eleştirilerinin bir önemi olmadığını düşünen çok insan var artık özgür bırakın hayal gücünüze dizgin vurmayın...

16 Mart 2010 Salı

Prince Of Persia:The Sands Of Time/ Pers Prensi: Zamanın Kumları


Konu:
Serinin birinci oyunu olan Zamanın Kumlarında konumuz hatırladığım kadarıyla Prensimizin zamanı tersine çeviren sihirli bir hançer bulmasıyla başlar hançer kudretli olduğu kadar büyük bir laneti de beraberinde taşımaktadır ve bu lanetli silah zamanın kumlarını açığa çıkaran dünyaya hükmetme gücünü bahşeden bir anahtardır. Tabi kide böyle bir gücün taliplisi çok olacağı için Prens çok zorlu düşmanlarla karşı karşıya kalacaktır.Filmin sadece fragmanıyla daha fazla bir yorum yapamıyorum.Prensin karanlık güçlerle savaşını heyecanla bekliyoruz.

Oyuncular
Jake Gyllenhaal
Ben Kingsley
Alfred Molina
Gemma Arterton
Toby Kebbell

Yönetmen
Mike Newell

Tür
Aksiyon, Fantastik, Macere

Gösterim Tarihi
28 Mayıs 2010

Müzikler
Harry Gregson-Williams

Beklediğim Film geliyor..
Oyunlarını defalarca bitirdiğim her zaman bir dünyasına hayranlıkla baktığım oyunlardan en başta gelendir 'Prince Of Persia'. Zevkler ve renkler tartışılmaz denir ya bu oyun için tartışırım arkadaş, bu oyunun havası çok başka dünyaları yaşatıyor insana şöyle ufağından değinirsek mistik hava tamamıyla muhteşem peki ya o müzikleri o müzikleri oyunu oynarken müziğin ritmine kapılıp gitmediniz mi hiç? o havası,mekanları o sarayların insanı prens gibi hissettiren büyüsü var kısacası bu oyun benim için çok ayrı bir kategoride. Bende o oyunu 'oynadım' derken oynadım doğru sözcük değil Prens of Persia'dan bahsediliyorsa 'yaşadım' dır orada ki doğru sözcük bence. Kesinlikle abartmıyorum bunlar gerçek düşüncelerimdir:) Yönetmen Mike Newell' den tek isteğimiz oyun doğrultusunda gitmesidir.Şahsen oyuna farklı bir şeyler eklenmesi gerekmediğini düşünüyorum.
21 mayısta filmi izlediğimiz ilk görüşmek dileğiyle. O zamana kadar iyi seyirler.
Bu arada belirtme isterim serinin en sevdiğim oyunu Prince of Persia Warrior Within:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder